Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Νέοι πίνακές μου!

Δεν χάθηκα εδώ είμαι !
Αυτή τη φορά έλειψα λόγω ζωγραφικής έμπνευσης.
Μόλις τελείωσα δύο νέους μου πίνακες.
Δεν μπορούσα να αφήσω να περάσει έτσι η διάθεσή μου
να παίξω με τα πινέλα μου και τα χρώματά μου!!!!!
Εξάλλου πάντα υπάρχει στο μυαλό μου να κάνω μια έκθεση με τα έργα μου.
Δεν έχει δοθεί ακόμη η κατάλληλη ευκαιρία για αυτό.
Όταν έρθει η στιγμή νομίζω πως θα χαρώ ιδιαίτερα.!!!
Μέχρι τότε δεν θα σταματώ να ζωγραφίζω και να ηρεμώ μέσα από τα χρώματά μου.






3 σχόλια:

Ash είπε...

Really sweet arts..... Sweetheart!!! I loved them totally... Beautiful!!!!

I have a new space for my crafts... Do stop by when possible.... here's the link to it....
http://hastkala-oceanichope.blogspot.com/

Love,

Ash....
(http://asha-oceanichope.blogspot.com/)

Ανεράιδα είπε...

Πολύ πολύ ωραίοι!! Υπέροχα χρώματα!!!

princess είπε...

καταπληκτικοι οι πινακες σου και τα χρωματα όπως είπε και η ανεραιδα είναι αψογα!!!

Δημοσίευση σχολίου

Αν θέλετε να με ρωτήσετε ή να σχολιάσετε οτιδήποτε πάνω σε αυτά που παρουσιάζω ή γράφω περιμένω σχόλιά σας