Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Μετά το Πάσχα

Πέρασε το Πάσχα σχεδόν έχουμε αρχίσει να μπαίνουμε στους παλιούς γνωστούς μας ρυθμούς.
Αλήθεια πως τα πήγατε με όλα αυτά τα Πασχαλινά εδέσματα που έβλεπα να περνούν μπροστά μου, όποιο blog και να άνοιγα;
Ξέρω τα καταφέρατε δοκιμάσατε απο όλα .
Το ίδιο και γω, δε βαριέσαι μπορεί να έχουμε βάλει κανα κιλάκι αλλα με ένα πρόγραμμα πάλι θα έρθουμε στα κιλά μας.
Τώρα πρέπει να ξεχάσουμε το αρνάκι που σουβλίστηκε για χάρη μας.
Κι αυτό το κοκορέτσι ούτε που προλάβαμε να το δούμε . Η αυτό ήταν λίγο ή εμείς μετά τη νηστεία δε βλέπαμε απο την πείνα!!

Με βλέπετε πως έχω εστιάσει στο αρνάκι .
Ανυπομονώ εγώ κι όλη η οικογένεια πότε θα ψηθεί.

Τα παιδιά πιο πέρα έπαιζαν ρακέτες μέχρι να έρθει η ώρα του φαγητού.

Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!

Οι ετοιμασίες για το Πάσχα δεν τελειώνουν. Όλες αυτές τις μέρες λίγο οι κατασκευές μου, λίγο τα κουλουράκια, τα τσουρέκια, η διακόσμηση στο σπίτι τα δωράκια για τις φίλες, δεν με είδατε στο blog.
Για του λόγου το αληθές θα σας παρουσιάσω μερικά απο τα δημιουργηματά μου!!


Αυτή είναι η διακόσμηση στο τραπέζι μου.
Τα βαζάκια που φαίνονται είναι οι κατασκευές μου όπου πολλές απο αυτές έγιναν δωράκια για τις φίλες μου.


Για να το δείτε καλύτερα,
έχω πάρει ένα βαζο σε σχήμα ποτηριού, έβαλα χαλικάκι σε δύο χρώματα και πάνω έβαλα ένα όμορφο κεράκι με δύο κοτοπουλάκια δίπλα του.



Άλλη κατασκευή είναι ένα τετράγωνο βαζο με τυρκουάζ χαλικάκι και ένα κοτοπουλάκι απο πάνω.



Αυτά είναι μαξιλαράκια που έραψα για να ταιριάξω με τα καλύματα που έραψα για τις καρέκλες (φαίνονται λίγο στη πρώτη φωτογραφία).
Μου άρεσε πολύ το χρώμα στο ύφασμα
-σιέλ με ασπρα πουά-.



Για το τέλος άφησα να σας δείξω ένα απο τα τσουρέκια μου!!
Έγιναν πολύ αφράτα με "κλωστές" και έτσι όπως αρέσουν σε όλους μας.
Βέβαια δεν έχουμε δοκιμάσει ακόμη λόγω νηστείας.
Μέχρι στιγμής τα τυλίγω με μεμβράνη για να μην ξεραθούν, και έχω δώσει στις φίλες μου μαζί με τα δωράκια.

   Κ Α Λ Ο    Π Α Σ Χ Α !!!!!!!

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Συνέχεια με τα κοσμήματα μου....

Αφού ξεκίνησα να σας παρουσιάζω τα κοσμήματα
και επειδή έχω να σας δείξω πάρα πολλά πάρτε μια μικρή γεύση ακόμη.

Πιστεύω να σας αρέσουν!
'Οπου έχουν δοθεί, πραγματικά άρεσαν πάρα πολύ.
Σε κάθε κομμάτι μου είχαν ζητηθεί συγκεκριμένα χρώματα.
Απο 'κει και πέρα η επιλογή των υλικών και ο συνδυασμός μεταξύ τους είναι δικής μου επιλογής. 






Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Κόκκινη δημιουργία

Μόλις τελείωσα μια παραγγελία που είχα.
Έπρεπε να σχεδιάσω ένα σετ με κολιέ σκουλαρίκια & βραχιόλι.
Χρώμα κόκκινο-μαύρο.Έτσι έβαλα κοράλι για να είναι έντονο κόκκινο & να κάνει ωραία αντίθεση με το μέταλλο & τη μαύρη χάντρα

Σας παρουσιάζω το αποτέλεσμα!!!   Κολιέ - σκουλαρίκια.


Βραχιόλι.

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Νέοι πίνακές μου!

Δεν χάθηκα εδώ είμαι !
Αυτή τη φορά έλειψα λόγω ζωγραφικής έμπνευσης.
Μόλις τελείωσα δύο νέους μου πίνακες.
Δεν μπορούσα να αφήσω να περάσει έτσι η διάθεσή μου
να παίξω με τα πινέλα μου και τα χρώματά μου!!!!!
Εξάλλου πάντα υπάρχει στο μυαλό μου να κάνω μια έκθεση με τα έργα μου.
Δεν έχει δοθεί ακόμη η κατάλληλη ευκαιρία για αυτό.
Όταν έρθει η στιγμή νομίζω πως θα χαρώ ιδιαίτερα.!!!
Μέχρι τότε δεν θα σταματώ να ζωγραφίζω και να ηρεμώ μέσα από τα χρώματά μου.






Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Σκουλαρίκια

Το καλοκαίρι αργεί λίγο,
 όμως σας δείχνω κάποια καλοκαιρινά σχέδια για σκουλαρίκια.


Είναι απο τον κατάλογο των κοσμημάτων που σχεδιάζω και κατασκευάζω.
Στην πορεία θα σας δείξω κι άλλα σχέδια. Περιμένω σχόλια

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Ρολόι για όσους δεν θέλουν ........ να χάνουν τον χρόνο τους!



Ενα ρολόι που έχω φτιάξει μερικούς μήνες πριν.
Σχεδίασα το περίγραμμα σε ξύλο κόντρα πλακέ και το έκοψα.
Αφού το τρύπησα στο κέντρο το ζωγράφισα με ακρυλικά χρώματα
και τέλος πέρασα τις συρμάτινες λεπτομέρειες και τον μηχανισμό.
Σας αρέσει?
Γράψτε μου σχόλια ή οτιδήποτε θέλετε να με ρωτήσετε.

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Τούρτα νηστήσιμη

Έφτιαξα μία τουρτίτσα για να πάω δώρο σε μία φίλη μου.
Με την ευκαιρία σας την προσφέρω όποιος θέλει κόβει κομμάτι και τρώει.
Όποιος & όποια νηστεύει, κανένα πρόβλημα είναι νηστήσιμη, σοκολατένια, με μαρμελάδα βατόμουρο στη μέση.
Φυσικά τρώγεται όλη ........ακόμη & το βατραχάκι,


προσέχετε όμως ........μπορεί να προλάβει να γίνει πρίγκηπας!!!!


Καλό Σαββατοκύριακο!

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Valentine's day!

Xρόνια Πολλά σε όλους για αύριο!!!!
Ετοίμασα και την τουρτίτσα μας για να το γιορτάσουμε.
Σας αρέσει έκανα το καλύτερο έβαλα όλη μου την τέχνη. 


Μαρία - Γιώργος



Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Γλυκάκια ζαχαρόπαστας!


Την Κυριακή πήγα σε μία εκδήλωση συγκεκριμένα κοπή πίτας. Εκεί όλες οι γυναίκες της εκδήλωσης έφτιαξαν κάθε λογης αλμυρές & γλυκές πίτες.
Εγώ έφτιαξα και πήγα κουλουράκια ζαχαρόπαστας στολισμένα μέσα σε ένα καλάθι.
Σας τα παρουσιάζω!
Χάρηκα που άρεσαν σε όλους απο γεύση κι απο εμφάνιση.
Σε άλλη ανάρτηση θα σας δείξω κι άλλα γλυκάκια ζαχαρόπαστας.


Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Προσκλήσεις....για ιδιαίτερες βαφτίσεις.

Σας παρουσιάζω μερικές ακόμη προσκλήσεις τις οποίες έχω σχεδιάσει & κατασκευάσει με πολύ μεράκι και καλή διάθεση.Μαζί με την κάθε πρόσκληση φτιάχνω & αντιστοιχες μπομπονιέρες & όμορφα μικρά γλυκάκια με ζαχαρόπαστα (σε επόμενη αναρτηση θα σας δείξω κι αυτό το μέρος της δουλειάς μου)



Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ


Καιρός να σας παρουσιάσω τη δουλειά μου!!!
Αρκετό διάστημα ασχολούμαι με τον σχεδιασμό και τη κατασκευή πρόσκλησης
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από πρόσκληση βάφτισης για κορίτσι και πρόσκληση βάφτισης για αγόρι.
Περιμένω σχόλια



Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

2010




ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!


Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Xριστούγεννα ... 11 ημέρες


Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός!
Σε 11 ημέρες έχουμε Χριστούγεννα.