Πέρασε το Πάσχα σχεδόν έχουμε αρχίσει να μπαίνουμε στους παλιούς γνωστούς μας ρυθμούς.
Αλήθεια πως τα πήγατε με όλα αυτά τα Πασχαλινά εδέσματα που έβλεπα να περνούν μπροστά μου, όποιο blog και να άνοιγα;
Ξέρω τα καταφέρατε δοκιμάσατε απο όλα .
Το ίδιο και γω, δε βαριέσαι μπορεί να έχουμε βάλει κανα κιλάκι αλλα με ένα πρόγραμμα πάλι θα έρθουμε στα κιλά μας.
Τώρα πρέπει να ξεχάσουμε το αρνάκι που σουβλίστηκε για χάρη μας.
Κι αυτό το κοκορέτσι ούτε που προλάβαμε να το δούμε . Η αυτό ήταν λίγο ή εμείς μετά τη νηστεία δε βλέπαμε απο την πείνα!!
Με βλέπετε πως έχω εστιάσει στο αρνάκι .
Ανυπομονώ εγώ κι όλη η οικογένεια πότε θα ψηθεί.
Τα παιδιά πιο πέρα έπαιζαν ρακέτες μέχρι να έρθει η ώρα του φαγητού.

































.bmp)







