Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Συνέχεια με τα κοσμήματα μου....

Αφού ξεκίνησα να σας παρουσιάζω τα κοσμήματα
και επειδή έχω να σας δείξω πάρα πολλά πάρτε μια μικρή γεύση ακόμη.

Πιστεύω να σας αρέσουν!
'Οπου έχουν δοθεί, πραγματικά άρεσαν πάρα πολύ.
Σε κάθε κομμάτι μου είχαν ζητηθεί συγκεκριμένα χρώματα.
Απο 'κει και πέρα η επιλογή των υλικών και ο συνδυασμός μεταξύ τους είναι δικής μου επιλογής. 






Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Κόκκινη δημιουργία

Μόλις τελείωσα μια παραγγελία που είχα.
Έπρεπε να σχεδιάσω ένα σετ με κολιέ σκουλαρίκια & βραχιόλι.
Χρώμα κόκκινο-μαύρο.Έτσι έβαλα κοράλι για να είναι έντονο κόκκινο & να κάνει ωραία αντίθεση με το μέταλλο & τη μαύρη χάντρα

Σας παρουσιάζω το αποτέλεσμα!!!   Κολιέ - σκουλαρίκια.


Βραχιόλι.

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Νέοι πίνακές μου!

Δεν χάθηκα εδώ είμαι !
Αυτή τη φορά έλειψα λόγω ζωγραφικής έμπνευσης.
Μόλις τελείωσα δύο νέους μου πίνακες.
Δεν μπορούσα να αφήσω να περάσει έτσι η διάθεσή μου
να παίξω με τα πινέλα μου και τα χρώματά μου!!!!!
Εξάλλου πάντα υπάρχει στο μυαλό μου να κάνω μια έκθεση με τα έργα μου.
Δεν έχει δοθεί ακόμη η κατάλληλη ευκαιρία για αυτό.
Όταν έρθει η στιγμή νομίζω πως θα χαρώ ιδιαίτερα.!!!
Μέχρι τότε δεν θα σταματώ να ζωγραφίζω και να ηρεμώ μέσα από τα χρώματά μου.






Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Σκουλαρίκια

Το καλοκαίρι αργεί λίγο,
 όμως σας δείχνω κάποια καλοκαιρινά σχέδια για σκουλαρίκια.


Είναι απο τον κατάλογο των κοσμημάτων που σχεδιάζω και κατασκευάζω.
Στην πορεία θα σας δείξω κι άλλα σχέδια. Περιμένω σχόλια

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Ρολόι για όσους δεν θέλουν ........ να χάνουν τον χρόνο τους!



Ενα ρολόι που έχω φτιάξει μερικούς μήνες πριν.
Σχεδίασα το περίγραμμα σε ξύλο κόντρα πλακέ και το έκοψα.
Αφού το τρύπησα στο κέντρο το ζωγράφισα με ακρυλικά χρώματα
και τέλος πέρασα τις συρμάτινες λεπτομέρειες και τον μηχανισμό.
Σας αρέσει?
Γράψτε μου σχόλια ή οτιδήποτε θέλετε να με ρωτήσετε.

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Τούρτα νηστήσιμη

Έφτιαξα μία τουρτίτσα για να πάω δώρο σε μία φίλη μου.
Με την ευκαιρία σας την προσφέρω όποιος θέλει κόβει κομμάτι και τρώει.
Όποιος & όποια νηστεύει, κανένα πρόβλημα είναι νηστήσιμη, σοκολατένια, με μαρμελάδα βατόμουρο στη μέση.
Φυσικά τρώγεται όλη ........ακόμη & το βατραχάκι,


προσέχετε όμως ........μπορεί να προλάβει να γίνει πρίγκηπας!!!!


Καλό Σαββατοκύριακο!

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Valentine's day!

Xρόνια Πολλά σε όλους για αύριο!!!!
Ετοίμασα και την τουρτίτσα μας για να το γιορτάσουμε.
Σας αρέσει έκανα το καλύτερο έβαλα όλη μου την τέχνη. 


Μαρία - Γιώργος



Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Γλυκάκια ζαχαρόπαστας!


Την Κυριακή πήγα σε μία εκδήλωση συγκεκριμένα κοπή πίτας. Εκεί όλες οι γυναίκες της εκδήλωσης έφτιαξαν κάθε λογης αλμυρές & γλυκές πίτες.
Εγώ έφτιαξα και πήγα κουλουράκια ζαχαρόπαστας στολισμένα μέσα σε ένα καλάθι.
Σας τα παρουσιάζω!
Χάρηκα που άρεσαν σε όλους απο γεύση κι απο εμφάνιση.
Σε άλλη ανάρτηση θα σας δείξω κι άλλα γλυκάκια ζαχαρόπαστας.


Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Προσκλήσεις....για ιδιαίτερες βαφτίσεις.

Σας παρουσιάζω μερικές ακόμη προσκλήσεις τις οποίες έχω σχεδιάσει & κατασκευάσει με πολύ μεράκι και καλή διάθεση.Μαζί με την κάθε πρόσκληση φτιάχνω & αντιστοιχες μπομπονιέρες & όμορφα μικρά γλυκάκια με ζαχαρόπαστα (σε επόμενη αναρτηση θα σας δείξω κι αυτό το μέρος της δουλειάς μου)



Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ


Καιρός να σας παρουσιάσω τη δουλειά μου!!!
Αρκετό διάστημα ασχολούμαι με τον σχεδιασμό και τη κατασκευή πρόσκλησης
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από πρόσκληση βάφτισης για κορίτσι και πρόσκληση βάφτισης για αγόρι.
Περιμένω σχόλια



Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

2010




ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!


Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Xριστούγεννα ... 11 ημέρες


Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός!
Σε 11 ημέρες έχουμε Χριστούγεννα.

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Τούρτα γενεθλίων

Χθες έφτιαξα την σοκολατένια τούρτα για τα γενέθλια της κόρης μου Εύας, που κλείνει τα 13.
Αποτελείται από:
Λευκό παντεσπάνι
Κρέμα μερέντα
Σοκολατένιο παντεσπάνι
και κρέμα με φρούτα του δάσους.
Η επικάλυψη είναι σοκολάτα.


Σ Υ Ν Τ Α Γ Η
Λευκό παντεσπάνι
Συστατικά
* 4 αυγά
* 90 γρ. κόρν φλάουερ
* 90 γρ. αλεύρι
* 150 γρ. ζάχαρη
* 1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
Εκτέλεση
Χωρίζουμε τα αυγά τους κρόκους από τα ασπράδια.
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι το κορν φλάουερ και το μπέικιν.
Χτυπάμε στο μίξερ τα ασπράδια με τη ζάχαρη πολύ καλά και στη συνέχεια ρίχνουμε ένα ένα τα αυγά.
Ρίχνουμε το αλεύρι στο μείγμα και ανακατεύουμε απαλά με μια κουτάλα.
Ρίχνουμε σε το μείγμα σε ταψί και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς κελσίου για 15 ΄
Σοκολατένιο παντεσπάνι
Συστατικά
* 4 αυγά
* 100 γρ. ζάχαρη
* 75 γρ. αλεύρι φαρινάπ
* 25 γρ. κακάο
Εκτέλεση
Η διαδικασία είναι ίδια όπως στο λευκό παντεσπάνι με τη διαφορά ότι στο μείγμα του αλευριού έχουμε ρίξει το κακάο.
Κρέμα μερέντα
Συστατικά
* 1 κουτί κρέμα σαντιγί (το μεταλλικό κουτάκι μόρφατ)
* 4 κουταλιές μερέντα
Εκτέλεση
Ανακατεύουμε τα δύο υλικά να ανακατευτούν καλά και να αφρατέψουν.
Κρέμα με μαρμελάδα φρούτα του δάσους
Συστατικά
* 1 κουτί κρέμα σαντιγί μόρφατ
* 4 κουταλιές μαρμελάδα φρούτα του δάσους, (εγώ είχα σπιτική φτιαγμένη από τα χεράκια της μανούλας μου και μαζεμένα τα φρούτα του δάσους από το χωριό στα Γιάννενα.)
Εκτέλεση
Ανακατεύουμε όπως και την κρέμα μερέντας.
ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ
Σε ένα δίσκο στρώνουμε το λευκό παντεσπάνι, έχουμε σε ένα μπολάκι ανακατέψει ένα ποτήρι γάλα με 3 κουταλιές λικέρ, εγώ έβαλα πικραμύγδαλο
Ραντίζουμε το παντεσπάνι με λίγο γάλα να πάει παντού.
Στη συνέχεια στρώνουμε τη κρέμα μερέντα.
Από πάνω βάζουμε το σοκολατένιο παντεσπάνι και ραντίζουμε με το γάλα.
και βάζουμε την κρέμα με φρούτα του δάσους
Τελειώνουμε με την επικάλυψη σοκολάτας:
Συστατικά
* 100γρ. κρέμα γάλακτος
* 300γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
Από πάνω διακοσμούμε όπως μας αρέσει
Κ α λ ή Ε π ι τ υ χ ί α

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Τούρτα σοκολάτα καραμέλα


Τι μπορώ να γράψω όταν έχει κανείς μπροστά του κάτι τέτοιο.
Ξέρω κάποιες & κάποιοι μπορεί να κάνετε δίαιτα.
Μέσα σε σας κι εγώ αλλά αδυναμίες ειναι αυτές!!!
Προς το παρόν μπορούμε να τη βλέπουμε.
Σε άλλη ανάρτηση θα δώσω & τη συνταγή. -Δε σας απειλώ.-