Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Επέτειος γάμου και γνωριμίας μας!!!!

Σήμερα γιορτάζουμε εγώ κι ο Γιώργος μου
την επέτειο της γνωριμίας μας (πρίν από 21 χρόνια γνωριστήκαμε)
και 29 Μαίου πάλι πριν από 17 χρόνια παντρευτήκαμε.
Φυσικά κάθε χρόνο το γιορτάζουμε έτσι και φέτος ετοίμασα την τούρτα μας αυτή που βλέπετε "Τούρτα καραμέλα"


Ο Γιώργος μου έφερε λουλούδια

Το βράδυ θα γιορτάσουμε στη βεράντα εκτός από την τούρτα θα ετοιμάσω και μεζεδάκια.
Πάντα θέλω να γιορτάζουμε αυτήν την ημέρα σα να είναι μέρα γιορτής.


Χ Ρ Ο Ν Ι Α   Μ Α Σ   Π Ο Λ Λ Α!!!!!





Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Mανούλα!!!

"Χρόνια πολλά Μανούλα"
Σ' αγαπάμε πάρα πολύ!!!!!!!!
[Τα παιδιά σου]


Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Μπισκοτάκια ζαχαρόπαστας για βάφτιση

Μετά απο ένα κουραστικό διήμερο έρχομαι να δω τι κάνετε. Ελπίζω να είστε όλοι και όλες καλά.
Εγώ λίγο κουρασμένη αλλά όλα καλά.
Είχα να κάνω κάποια σχεδια για γλυκά ζαχαρόπαστας για βάφτιση με θέμα τα ζώα της ζούγκλας.
Μετά από αρκετές δοκιμές τελικά έφτιαξα μια σειρά με τέτοια ζωάκια
Σας τα παρουσιάζω. Θέλω να δείξετε κατανόηση για τις γυαλάδες στις φωτογραφίες αλλά φωτογραφισα τα μπισκοτάκια αφου τα τύλιξα με σελοφάν.





                                                                                  

Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Πρωτομαγιά

Τελειώνει ο Απρίλιος.
Το Σάββατο έχουμε ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ.!!
Πιστεύω πως όλοι μας κάπου θα δραπετεύσουμε για να "πιάσουμε τον Μάη"
Ημέρα των λουλουδιών.
Πραγματικά οι κήποι έχουν αρχίσει να γεμίζουν απο λουλούδια (σε κάποια επόμενη ανάρτηση θα βάλω φωτογραφίες από τον κήπο μου και τη βεράντα μου που είναι γεμάτη απο γλάστρες με μπουμπούκια  έτοιμα ν' ανθίσουν).
Δεν θα σας αφήσω όμως χωρίς φωτογραφίες
Πρώτα απο όλα το στεφανάκι που ετοίμασα.

Είναι φτιαγμένο από λουλουδάκια που έγιναν από φίλτρα του καφέ τα οποία χρωμάτισα και τα έστριψα έτσι ώστε να μοιάζουν με αληθινά μπουμπούκια.


Εδώ φαίνεται καλύτερα το λουλούδι


Στο τραπέζι της κουζίνας έφτιαξα λουλούδια από χαρτοπετσέτες σε γαλάζιο χρώμα και λαχανί.


Κ α λ ή   Π ρ ω τ ο μ α γ ι ά

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Νέα σχέδια

Σας χαιρετώ όλες.
Τί κάνετε αγαπημένα μου κορίτσια;
Αυτές τις μέρες έφτιαξα τα νέα μου σχέδια σε κολιέ και σκουλαρίκια.
Θα 'θελα να σας παρουσιάσω κάποια απο αυτά για να μου πείτε και εσείς τα σχόλιά σας

Σκουλαρίκα με λουλουδάκια


Κολιέ με ασημί δερμάτινο κορδονάκι


Το ίδιο κολιέ με κοντινό πλάνο


Άλλο κολιέ με αιματίτη και τυρκουάζ

Κολιέ που μου ζητήθηκε με το όνομα Μαρίνα


Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΜΕ.....ΧΡΩΜΑ!!

Καλημέρα σε όλα τα κορίτσια!
Εύχομαι όλες να είσαστε καλά και να έχετε διάθεση για ότι όμορφο στη ζωή σας.
Αφού τακτοποίησα κάποιες δουλειές που είχα είπα να σας παρουσιάσω κάποια κοσμήματα και συγκεκριμένα βραχιόλια που έχω φτιάξει.
Θέλω τα σχόλιά σας και τις παρατηρήσεις σας.
Ακόμη άν κάποια ενδιαφέρεται για κάποιο απο αυτά μπορεί να επικοινωνήσει
με το προσωπικό μου e-mail. Θα δείτε ότι το κύριο στοιχείο σε όλα είναι τα έντονα χρώματα .
.Αυτός είναι και ο κύριος λογος που με κάνει να δημιουργώ και να αγαπώ ότι παίζει με πολλά και όμορφα χρώματα!!!
Φιλιά σε όλες











Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Τα πρώτα βραβεία μου!!!



Ευχαριστώ πολύ my sweet Marilia!
Τί έκπληξη ήταν αυτή!!
Χαίρομαι που ένας δημιουργικός άνθρωπος όπως εσύ εκτίμησες τις δημιουργίες μου.
Αφιερώνω και εγώ με τη σειρά μου αυτά τα βραβεία σε 'ολα τα δημιουργικά κορίτσια.
Πραγματικά δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω μόνο δέκα blogs για να χαρίσω τα βραβεία.
Τα χαρίζω σε όλες σας. Σας αγαπώ και σας παρακολουθώ.
Και για το καλο θα σας κεράσω και γλυκάκι 
Πολλά πολλά φιλάκια σε όλες και 
σε σένα my sweet Marilia πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 



Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Μετά το Πάσχα

Πέρασε το Πάσχα σχεδόν έχουμε αρχίσει να μπαίνουμε στους παλιούς γνωστούς μας ρυθμούς.
Αλήθεια πως τα πήγατε με όλα αυτά τα Πασχαλινά εδέσματα που έβλεπα να περνούν μπροστά μου, όποιο blog και να άνοιγα;
Ξέρω τα καταφέρατε δοκιμάσατε απο όλα .
Το ίδιο και γω, δε βαριέσαι μπορεί να έχουμε βάλει κανα κιλάκι αλλα με ένα πρόγραμμα πάλι θα έρθουμε στα κιλά μας.
Τώρα πρέπει να ξεχάσουμε το αρνάκι που σουβλίστηκε για χάρη μας.
Κι αυτό το κοκορέτσι ούτε που προλάβαμε να το δούμε . Η αυτό ήταν λίγο ή εμείς μετά τη νηστεία δε βλέπαμε απο την πείνα!!

Με βλέπετε πως έχω εστιάσει στο αρνάκι .
Ανυπομονώ εγώ κι όλη η οικογένεια πότε θα ψηθεί.

Τα παιδιά πιο πέρα έπαιζαν ρακέτες μέχρι να έρθει η ώρα του φαγητού.

Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!

Οι ετοιμασίες για το Πάσχα δεν τελειώνουν. Όλες αυτές τις μέρες λίγο οι κατασκευές μου, λίγο τα κουλουράκια, τα τσουρέκια, η διακόσμηση στο σπίτι τα δωράκια για τις φίλες, δεν με είδατε στο blog.
Για του λόγου το αληθές θα σας παρουσιάσω μερικά απο τα δημιουργηματά μου!!


Αυτή είναι η διακόσμηση στο τραπέζι μου.
Τα βαζάκια που φαίνονται είναι οι κατασκευές μου όπου πολλές απο αυτές έγιναν δωράκια για τις φίλες μου.


Για να το δείτε καλύτερα,
έχω πάρει ένα βαζο σε σχήμα ποτηριού, έβαλα χαλικάκι σε δύο χρώματα και πάνω έβαλα ένα όμορφο κεράκι με δύο κοτοπουλάκια δίπλα του.



Άλλη κατασκευή είναι ένα τετράγωνο βαζο με τυρκουάζ χαλικάκι και ένα κοτοπουλάκι απο πάνω.



Αυτά είναι μαξιλαράκια που έραψα για να ταιριάξω με τα καλύματα που έραψα για τις καρέκλες (φαίνονται λίγο στη πρώτη φωτογραφία).
Μου άρεσε πολύ το χρώμα στο ύφασμα
-σιέλ με ασπρα πουά-.



Για το τέλος άφησα να σας δείξω ένα απο τα τσουρέκια μου!!
Έγιναν πολύ αφράτα με "κλωστές" και έτσι όπως αρέσουν σε όλους μας.
Βέβαια δεν έχουμε δοκιμάσει ακόμη λόγω νηστείας.
Μέχρι στιγμής τα τυλίγω με μεμβράνη για να μην ξεραθούν, και έχω δώσει στις φίλες μου μαζί με τα δωράκια.

   Κ Α Λ Ο    Π Α Σ Χ Α !!!!!!!

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Συνέχεια με τα κοσμήματα μου....

Αφού ξεκίνησα να σας παρουσιάζω τα κοσμήματα
και επειδή έχω να σας δείξω πάρα πολλά πάρτε μια μικρή γεύση ακόμη.

Πιστεύω να σας αρέσουν!
'Οπου έχουν δοθεί, πραγματικά άρεσαν πάρα πολύ.
Σε κάθε κομμάτι μου είχαν ζητηθεί συγκεκριμένα χρώματα.
Απο 'κει και πέρα η επιλογή των υλικών και ο συνδυασμός μεταξύ τους είναι δικής μου επιλογής. 






Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Κόκκινη δημιουργία

Μόλις τελείωσα μια παραγγελία που είχα.
Έπρεπε να σχεδιάσω ένα σετ με κολιέ σκουλαρίκια & βραχιόλι.
Χρώμα κόκκινο-μαύρο.Έτσι έβαλα κοράλι για να είναι έντονο κόκκινο & να κάνει ωραία αντίθεση με το μέταλλο & τη μαύρη χάντρα

Σας παρουσιάζω το αποτέλεσμα!!!   Κολιέ - σκουλαρίκια.


Βραχιόλι.

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Νέοι πίνακές μου!

Δεν χάθηκα εδώ είμαι !
Αυτή τη φορά έλειψα λόγω ζωγραφικής έμπνευσης.
Μόλις τελείωσα δύο νέους μου πίνακες.
Δεν μπορούσα να αφήσω να περάσει έτσι η διάθεσή μου
να παίξω με τα πινέλα μου και τα χρώματά μου!!!!!
Εξάλλου πάντα υπάρχει στο μυαλό μου να κάνω μια έκθεση με τα έργα μου.
Δεν έχει δοθεί ακόμη η κατάλληλη ευκαιρία για αυτό.
Όταν έρθει η στιγμή νομίζω πως θα χαρώ ιδιαίτερα.!!!
Μέχρι τότε δεν θα σταματώ να ζωγραφίζω και να ηρεμώ μέσα από τα χρώματά μου.






Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Σκουλαρίκια

Το καλοκαίρι αργεί λίγο,
 όμως σας δείχνω κάποια καλοκαιρινά σχέδια για σκουλαρίκια.


Είναι απο τον κατάλογο των κοσμημάτων που σχεδιάζω και κατασκευάζω.
Στην πορεία θα σας δείξω κι άλλα σχέδια. Περιμένω σχόλια